Końcówka każdego roku to czas, gdy rośnie zainteresowanie gadżetem, który przez kolejne 365 dni będzie służył każdego dnia. Dlatego czas najwyższy zastanowić się czy postawić także na firmowe kalendarze. Mogłoby się wydawać, że obecnie wszystkie przypomnienia i notatki mamy już w telefonach czy komputerach i papierowe kalendarze idą w zapomnienie. Jednak jeśli wejdziemy do biura szybko zobaczmy, że papierowe kalendarze nadal są tam obecne.
Promocja przez cały rok
Jeśli chodzi o gadżety firmowe to nadal jedna z najbardziej popularnych form promowania się na zewnątrz i utrzymywania kontaktu z klientami. Codzienny kontakt wzrokowy z logo firmy na pewno będzie budować świadomość marki, a to będzie budować lepszy kontakt z innymi firmami. W przeciwieństwie do np. rzadko wykorzystywanych parasoli kalendarz będzie gadżetem, który często będzie brany do ręki i dzięki temu logo rzeczywiście będzie zauważalne. Dlatego rzeczywiście o takiej formie gadżetu warto będzie pomyśleć.
Rodzaje kalendarzy firmowych
Decydując się na promocję firmy przez kalendarz do wyboru mamy kilka rodzajów. O tym, który wybierzemy będzie decydować kilka czynników, budżet, przeznaczenie, charakterystyka branży. Każdy kalendarz ma także swoje osobne zalety. Ścienne kalendarze to na pewno największa powierzchnia, którą można przeznaczyć na reklamę marki.
Szczególnie jednodzielne, którym będzie towarzyszyć grafika nawiązująca do firmy będą świetnym wyborem, ponieważ od razu będzie można budować dobry wizerunek firmy i jej lepszą rozpoznawalność. Wśród kalendarzy ściennych są także spiralowane kalendarze, które formatem są zbliżone do jednodzielnych a comiesięczne przekładanie poprawia szatę graficzną takiego kalendarza.
Często kupując kalendarz firmy wybór będzie padał na formę plakatową, która daje sporo miejsca na hasła reklamowe, jednak nie angażuje użytkownika tak jak inne rodzaje kalendarzy. Także atrakcyjnym miejscem na kalendarz od strony marketingowej będzie biurko. Dlatego dużą popularnością cieszą się piramidki, a więc kalendarze biurkowe. Zaletą jest to, że logo marki będzie umieszczone po obu stronach kalendarza, dlatego widzieć je będzie i osoba z danego biura jak i też klient, który się tam pojawi. Dostępne są z układem miesięcznym albo tygodniowym, gdzie dodatkowo pojawia się także opcja na to, by robić notatki jeśli będzie taka potrzeba.
Zaletą takiego kalendarza na pewno będzie jego koszt, ponieważ będzie można go kupić taniej niż kalendarz ścienny. Jeszcze inną kategorią będą planery, podkładki na biurko, gdzie poza kalendarzem będzie także miejsce na notatki, a dodatkowo tak opcja będzie również stanowić ochronę blatu, np. przed tuszem czy napojami. Duży format sprawia, że również będzie tam można umieścić logo i hasło reklamowe. Produkuje się planery w formie miesięcznej a więc będą się one najczęściej składać z 12 kart. Duże karty sprawiają, że całość jest przejrzysta i wygodna w trakcie użytkowania. Warto z tymi propozycjami się zapoznać i poszukać dla firmy coś interesującego. Więcej na stronie lobos.promo