Kalendarze biurkowe mogą okazać się dochodowym strumieniem przychodów, który jest idealny dla fotografów, projektantów i organizacji non-profit. Niezależnie od tego, czy chcesz sprzedać swoją pracę, czy zebrać fundusze na swój cel, poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące projektowania i sprzedaży własnych kalendarzy biurkowych.
Projektuj własne kalendarze na biurko
Zacznij od pobrania bezpłatnego szablonu układu kalendarza biurkowego z PsPrint. Szablony te nie zawierają grafiki, służą raczej jako wskazówki, abyś mógł prawidłowo zwymiarować i umieścić swój projekt graficzny.
Otwórz swój szablon kalendarza biurkowego w swoim ulubionym programie do projektowania (na przykład Photoshop), a następnie dodaj swoją unikalną pracę graficzną. Pomysły zawierają:
- Twoje unikalne projekty
- Fotografie wydarzeń, krajobrazów, miejsc i ludzi
- Fotografie szkoły i uczniów, pamiętny sezon sportowy, lub wychowanków
- Szkolne logotypy, maskotki i inne projekty, które wzbudzają dumę
- Zdjęcia i dzieła sztuki związane z Twoją publicznością lub przyczyną: zwierzęta, miejsca wypoczynku i wszystko inne, co chcesz.
Umieść swoją pracę w szablonie; nie zapomnij, że możesz umieścić różne prace na okładce i stronach wewnętrznych!
Wydrukuj swoje własne kalendarze na biurko
Po sfinalizowaniu dzieła sztuki, łatwo jest wybrać opcje drukowania. Obejmują one:
Okładkipapierowe: 100 funtów z tekstem w kolorze błyszczącym 100 funtów to idealne materiały do kalendarzy biurkowych. Dodaj solidną 16-punktową podkładkę, aby Twoje kalendarze biurkowe stały przez cały rok.
Rozmiar: 8,5 cala na 5,5 cala to doskonały rozmiar do kalendarzy biurkowych, które są użyteczne, przyciągające uwagę i atrakcyjne.
Wiążący: Wybierz pomiędzy białą lub czarną oprawą wire-O, aby utrzymać wszystko razem.
Ilość: Możesz wydrukować tylko dziesięć kalendarzy biurkowych - lub tyle, ile chcesz!
Produkcja i wysyłka: Szybkie drukowanie i szybkość wysyłki, aby uzyskać kalendarze biurkowe jeszcze szybciej.
Sprzedaj swoje kalendarze biurkowe
Gdy kalendarze na biurku zostaną wydrukowane, wystarczy je tylko sprzedać. Pomysły zawierają:
- Wysyłanie kartek pocztowych pocztą elektroniczną do absolwentów i byłych sympatyków organizacji non-profit.
- Dodawanie kalendarzy biurkowych do istniejących katalogów
- Wysyłać ulotki do domu z uczniami lub rozdawać je na istniejących imprezach
- Współpracuj ze sklepami detalicznymi, księgarniami kampusowymi i innymi punktami sprzedaży kalendarzy na biurko w drodze przesyłki.
- Promuj swoje kalendarze na biurku na swojej stronie internetowej i stronach mediów społecznościowych