6 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO SKORZYSTAĆ Z USŁUG EKSPERTA DS. PROMOCJI

Udostępnij

Pamiętasz zdanie: "nie próbuj tego w domu"? To jest nasze stanowisko w sprawie produktów promocyjnych.

Produkty promocyjne (takie jak markowe kubki, koszulki, długopisy itp.), mogą zapewnić Twojej marce codzienną świadomość marki - są naprawdę potężne. Ale znalezienie odpowiedniego produktu dla Twojej wyjątkowej marki lub wydarzenia wymaga doświadczenia i dogłębnej znajomości produktu. "Jak duży jest obszar nadruku? Czy jest to jeden kolor? Czy jest opłata za przygotowanie? Czy istnieje opcja generyczna, która ma lepszą jakość niż nazwa marki?".

Istnieje tak wiele opcji tam - trudno jest wiedzieć, co dostajesz, jeśli nie pracujesz z kimś, komu ufasz. Wiele firm internetowych próbuje zwabić cię do podania im numeru karty kredytowej, nie rozmawiając nigdy z człowiekiem.

Autopromocja może być gorączkowa, zwłaszcza zrozumienie, co może przyciągnąć uwagę klientów i utrzymać ją. Aby temu zaradzić, możesz poprosić o pomoc profesjonalistów (uwaga: czy wiesz, że istnieje program magisterski dla produktów promocyjnych?!). Ci profesjonaliści będą działać jako Twoja linia życia, gdy zdecydujesz się podjąć kampanie promocyjne dla swoich produktów i usług.

Oto 6 powodów, dla których warto korzystać z prawdziwej żywej osoby vs stron internetowych dla produktów promocyjnych:

koszt (Hint: It's Free!)

Po prostu wyjmijmy to z drogi jako pierwsze: powinno to być całkowicie darmowe. Każda renomowana firma oferująca produkty promocyjne będzie miała konkurencyjne stawki, niezależnie od tego, czy oferuje pomoc eksperta na żywo, czy nie. Ceny powinny być bardzo przejrzyste i powinny zależeć od tego, ile przedmiotów kupisz, a nie od tego, czy otrzymasz konsultacje przy zakupie. Sprzedawcy internetowi, którzy nie oferują wsparcia telefonicznego lub na żywo, po prostu zarabiają więcej marży na sprzedaży produktu.

Rekomendacje dostosowane do potrzeb

Jest to jedna z najlepszych korzyści z korzystania z pomocy eksperta, który pomoże Ci zdobyć odpowiednie produkty promocyjne. Różne firmy mają różne tematy i historie marki. Profesjonalista pomoże Ci stworzyć mapę kampanii promocyjnej zgodnie z Twoim budżetem. Mają rozległą wiedzę na temat każdego rodzaju produktu promocyjnego w swojej kategorii i relacje ze sprzedawcami, aby uzyskać najlepszą ofertę. Z drugiej strony, produkty promocyjne online mogą być całkowitą dziką kartą. Nie masz nikogo w swoim narożniku, aby poprowadzić Cię przez lub ostrzec przed błędami, które mogą naprawdę kosztować.

Aktualizacje produktów

Korzystanie z eksperta promocyjnego pomaga zidentyfikować trendy promocyjne na rynku i jak możesz je wdrożyć. Te aktualizacje mogą zaoferować Twojej firmie szansę na wyróżnienie się od reszty i zaoszczędzenie kosztów. Jakie są najnowsze produkty, które lecą z półek? Są to zazwyczaj produkty, na które eksperci od promocji mają oko - już je wycenili u sprzedawców, aby uzyskać je szybko i tanio. Na przykład, w tym roku, pop-socket wziął produkty promocyjne przez burzę - były one "it" item uczestnicy konferencji byli clamoring dla!

ekskluzywność

W przeciwieństwie do przeglądania sklepów internetowych, gdzie produkt po produkcie wygląda tak samo, eksperci od promocji mogą zaoferować Ci ekskluzywne produkty. Posiadają oni szeroką gamę produktów w swoich bazach danych. Zaletą jest to, że produkty te są zakrzywione tak, aby idealnie pasowały do Twojego biznesu. Niektóre profesjonalne firmy mogą być jedynymi, które oferują ekskluzywny produkt, który może zwiększyć świadomość Twojej marki i utrzymać Twoją nazwę przed właściwymi perspektywami.

Zaufanie

Ponieważ dostajesz się do interakcji twarzą w twarz z ekspertem, możesz zadawać pytania i uzyskać natychmiastowe odpowiedzi - to pomaga zdecydować się na pakiety promocyjne, które naprawdę chcesz. Jesteś w stanie zbudować relację, która może trwać latami. W ten sposób możesz wyeliminować stres, zwłaszcza w czasie wakacji, zamiast próbować wymyślić coś nowego w każdym sezonie.

Personalizacja

Rozważając opcje online jesteś zdany na siebie. Jeśli nabędziesz usługi eksperta, masz osobistego doradcę na zawołanie. Są oni dobrym źródłem informacji, które możesz wykorzystać podczas zakupów produktów promocyjnych. Dlaczego warto skorzystać z usług eksperta vs online? Są tam, aby zapewnić, że Twoje sezonowe kampanie promocyjne są biegłe i udane. Świadomość marki ma być obserwowana przez cały czas.

Szukasz tych usług? Tutaj w Ironmark, mamy obsesję na punkcie dostarczania wysokiej jakości produktów promocyjnych dostosowanych do dokładnych specyfikacji marki, grupy docelowej lub doświadczenia wydarzenia. Będziemy służyć Ci z uśmiechem na twarzy i zaoferujemy Ci fachowe informacje. Jesteśmy pracowici i traktujemy Twój biznes tak samo poważnie jak nasz.

Mamy własnego Promo Insidera, Cheryl Hokanson, która posiada tytuł MASI™ (Master of Advertising Specialty Information) z Advertising Specialty Institute (ASI), największej organizacji członkowskiej w branży produktów promocyjnych.

Porozmawiaj z Cheryl już dziś! Pozwól nam dodać trochę profesjonalnej magii promocyjnej do Twojego biznesu.