Ile kosztują broszury?

Udostępnij

Broszury mogą być piękne. Niezależnie od tego, czy prezentujesz dobrze zaprojektowane produkty, najnowsze modele samochodów, czy pyszne jedzenie, moc fotografii lub dzieła sztuki w Twoich rękach jest namacalna. Kolory są prawdziwsze niż na ekranie i nie trzeba przewijać strony, aby zobaczyć wszystko. W rzeczywistości, badania marketingowe pokazują, że fizyczne media są bardziej pamiętliwe, bardziej perswazyjne i bardziej prawdopodobne, aby napędzać zachowanie niż media cyfrowe.

Broszury osiągają wiele ważnych celów marketingowych: prezentują produkty, budują markę, zapewniają dłuższy format dla większej ilości informacji, zwiększają liczbę leadów, utrzymują siłę przebicia i mają zdolność do bycia przekazywanymi dalej. Uzupełniają strategię cyfrową, kierując ruch na Twoją stronę. Są łatwe w tworzeniu i dystrybucji oraz bardzo opłacalne.

Powiązane: Uderzenie w Twoją broszurę. Design out of the Park

Ale ile kosztują broszury?

Ceny broszur są zaskakująco rozsądne, z silnym ROI. Kilka czynników wpływających na cenę to czas na kreację/projekt, produkcja druku, listy mailingowe, koperty i etykiety, poczta i realizacja. Przyjrzyjmy się typowym kosztom i najlepszym sposobom na maksymalizację budżetu.

Koszty kreacji i projektu

$0 - $3.00 na osobę

Zacznij od tego. Jeśli nie posiadasz wewnętrznego pisarza i projektanta, zalecamy ich zatrudnienie. Profesjonaliści są przeszkoleni w niuansach skutecznych praktyk marketingowych, a ich praca będzie odzwierciedlać wysoki poziom profesjonalizmu. Dobrzy copywriterzy i projektanci zazwyczaj pobierają opłaty w wysokości 75$-125$ za godzinę. Firma Ironmark oferuje duży i doświadczony dział kreatywny, który może pomóc w stworzeniu pięknej, skutecznej broszury.

Wskazówka eksperta: 12-stronicowa broszura wymaga od pół godziny do godziny na stronę, co będzie kosztować około 900$ - 3000$.

Produkcja druku

$.03 - $2.00 za osobę

Następujące czynniki będą miały wpływ na cenę:

Materiał papierowy

Wrażenie z broszury jest krytyczne, więc wybór wysokiej jakości, grubego i gładkiego papieru podkreśli grafikę i nada wiarygodność i siłę przekazu. Badania to potwierdzają. Zazwyczaj drukarnie oferują "papier firmowy", który jest opłacalny. Cięższe gramatury będą kosztować więcej.

Rozmiar - jaki jest ostateczny i płaski rozmiar broszury?

O kosztach decydują tutaj arkusze prasy. Mniejsze elementy kosztują mniej, ponieważ można zmieścić więcej na jednym arkuszu.

Ilość - ile broszur drukujesz?

Wyższe nakłady to niższe koszty za sztukę. Chociaż będziesz miał wyższą sumę, twój ROI będzie większy, ponieważ koszt za lead jest mniejszy. Możesz wydrukować więcej broszur teraz i rozesłać je w czasie, rozkładając koszty wysyłki - lub użyć ich jako narzędzi sprzedaży lub wyświetlaczy.

Atrament - kolorowy czy czarno-biały?

Czterokolorowy kosztuje więcej niż dwukolorowy, ale nie ma znaczącej różnicy.

Jednostronny Versus Dwustronny - jedna czy dwie strony wydruku?

Większość marketerów drukuje dwustronnie, aby zmaksymalizować przestrzeń; istnieje niewielki wzrost kosztów, ale zaleca się używanie obu stron.

Druk cyfrowy versus offsetowy - czy projekt wymaga prasy cyfrowej czy offsetowej?

W firmie Ironmark, jeśli projekt wymaga 2 500 arkuszy lub mniej, używamy naszej prasy cyfrowej; jeśli jest to więcej, używamy naszego sprzętu offsetowego. Jedno nie musi być bardziej opłacalne od drugiego; koszty zależą od ilości. Na przykład przy 1000 arkuszy offset jest znacznie droższy. Ale dla 10 000 arkuszy, cyfrowy jest znacznie droższy ze względu na opłaty za "kliknięcie", czyli opłatę za każdą kartkę papieru, która przechodzi przez maszynę.

Składanie - ile zagięć będzie miała gotowa broszura?

Niektóre popularne formaty broszur to trifold lub bifold, a wiele z nich może być wykonanych tak, aby pomieścić kupony, jak również dodatkowe strony lub ulotki. Większość broszur musi być składana i zamykana za pomocą plomby (przezroczystej zakładki) lub niefortunnie nazwanego "kleju do glutów", aby pozostała zamknięta podczas wysyłki. Jeśli nie prowadzisz dystrybucji za pośrednictwem poczty, nie jest to konieczne.

Technika wykańczania - jak bardzo chcesz się wymyślić ze swoją broszurą?

Aby stworzyć unikalny kształt broszury, można zlecić zaprojektowanie specjalnie ukształtowanego wykrojnika. Chociaż te bardzo efektowne elementy mogą być droższe, to jednak wykrojnik można wykorzystać wielokrotnie w przyszłości bez dodatkowych kosztów.

Listy mailingowe

0$ do 0,30$ za rekord

Jeśli masz listę klientów, ta część jest darmowa. Jeśli musisz kupić listę, koszt zależy od tego, ile rekordów ma, jak czyste dane są i ile razy będziesz używać tej listy.

Koperty, etykiety, opłaty pocztowe i wypełnianie

0,25$ - 2,00$ za sztukę

Ponieważ broszura jest samodzielną przesyłką pocztową, zazwyczaj można pominąć kopertę. Opłata pocztowa jest dobrym miejscem na zaoszczędzenie pieniędzy. Możemy również pomóc Ci znaleźć sposoby na obniżenie kosztów, a USPS oferuje narzędzie, które pozwala obliczyć cenę wysyłki biznesowej.

Ważne jest, aby spojrzeć na całość w celu obniżenia kosztów pocztowych. Jeśli okaże się, że Twoi potencjalni klienci są skoncentrowani w określonym obszarze, bardziej opłacalne może być wysłanie broszur ciężarówką do węzła pocztowego w tym mieście, niż wysyłanie ich z dalszych miejsc. Kolejną strategią, która pomaga obniżyć koszty, jest łączenie broszur z innymi przesyłkami, a następnie sortowanie ich na poziomie przewoźnika, dzięki czemu poczta ma mniej pracy.

koszty broszur: Wszystko razem

Ile więc kosztuje druk i wysyłka broszur? Jak widać, istnieje wiele różnych scenariuszy, w zależności od różnych wymagań dotyczących danej publikacji. Jeśli jednak inwestycja w ten bardzo skuteczny środek marketingowy zostanie dobrze wykonana, zwróci się z nawiązką. Aby uzyskać profesjonalne broszury i inne projekty drukowania, skontaktuj się z ekspertami z firmy Ironmark już dziś.