Motywy kalendarza, których pragną Twoi klienci

Udostępnij

Druk kalendarza to doskonała strategia marketingowa, która stawia Cię przed publicznością 365 dni w roku. W przeciwieństwie do wielu innych narzędzi marketingowych, kalendarze są użyteczne i doceniane - co oznacza, że nie tylko zostaną zauważone, ale również podziwiane i wystawione. Niezależnie od tego, czy drukujesz kalendarze ścienne dla swoich klientów detalicznych, czy też zamierzasz drukować kalendarze biurkowe dla klientów B2B, możesz znacznie zwiększyć szanse, że Twoje kalendarze będą używane i wyświetlane poprzez wybór motywu kalendarza, który będzie współgrał z Twoją publicznością. Poniżej znajduje się lista 25 motywów kalendarza, których życzą sobie Twoi klienci.

1. Motywy zdjęciowe

Być może najbardziej oczywistym, ale jednym z najpopularniejszych motywów kalendarzowych jest prezentacja serii zdjęć w każdym miesiącu. Twój kalendarz może zawierać zdjęcia, które docenią Twoi klienci. Przykładami mogą być:

  • Klasyczne samochody
  • Muzycy
  • Gwiazdy
  • Zwierzęta domowe i dzikie zwierzęta/dziewczyna
  • Krajobrazy
  • Słynne atrakcje
  • Piękne zdjęcia naukowe i przyrodnicze
  • Przestrzeń

Motywy fotograficzne Brainstorm, które Twoi klienci pokochają i które są istotne dla Twojej firmy, a Ty możesz łatwo opracować zwycięski kalendarz. Nie musisz nawet robić zdjęć samodzielnie - wybieraj najlepsze zdjęcia z witryn zdjęć stockowych, aby szybko i łatwo stworzyć własny kalendarz fotograficzny.

2. Pomocne wskazówki

Wykorzystaj swoje kalendarze do udzielania comiesięcznych lub sezonowych porad, które mogą stanowić wartość dodaną do Twoich kalendarzy i zwiększyć Twoją wiarygodność. Pomysły obejmują:

  • Porady dotyczące ulepszania domu
  • Wskazówki dotyczące ogrodnictwa
  • Wskazówki dotyczące planowania imprez
  • Wskazówki dotyczące konserwacji samochodu
  • Porady finansowe

3. Transakcje sezonowe

Promuj sezonowe oferty na wyłączność dla tych, którzy mają Twoje kalendarze. Jest to świetny sposób, aby śledzić swój wskaźnik odpowiedzi i perkusja biznesu przez cały rok. Oferty sezonowe mogą być połączone z każdym innym tematem kalendarza, więc masz atrakcyjny kalendarz, który również oszczędza pieniądze swoich klientów.

4. Pomoc wakacyjna

Każdego miesiąca w tym miesiącu można znaleźć w nim podstawowe informacje o urlopie oraz pomocne wskazówki, porady, zasoby i inne informacje, z których klienci mogą skorzystać, aby jak najlepiej wykorzystać te wakacje.

5. Docelowa praktyka

Czy Twoi klienci mają do czegoś wspólną nienawiść (na przykład do przeciwstawnych drużyn piłkarskich lub zbytnio obezwładniających szefów)? Jeśli tak, można tworzyć zabawne kalendarze, które zawierają zdjęcie z byka, idealny do gry w rzutki w biurze.

6. Trivia

Jeśli Twoi klienci są błahostkami, załaduj do swoich kalendarzy unikalne, zabawne błahostki (i odpowiedzi!), które są istotne dla Twojej firmy i branży.

7. Interesujące fakty

Możesz sprawić, że Twoje kalendarze staną się interesujące, włączając w to faktyczne rzeczy, które docenią Twoi widzowie. Twoje fakty mogą być istotne dla Twojej branży, stylu życia Twoich klientów lub ogólnych faktów, które wiele osób uzna za interesujące.

8. Pomysły na wakacje

Stwórz kalendarz, który zawiera najważniejsze miejsca docelowe, które są istotne dla Twojej firmy, lokalizacji lub stylu życia klientów. Na przykład, sklep zoologiczny może wydrukować kalendarz z najlepszymi miejscami docelowymi przyjaznymi dla zwierząt w swoim stanie.

9. Inspiracja

Inspirujące cytaty, zdjęcia i zwroty to wspólne tematy kalendarza, szczególnie dla tych, którzy skupiają się na samodoskonaleniu i awansie zawodowym.

10. Unikatowe dzieło sztuki

Pokaż słynne obrazy i ilustracje; lub stwórz kalendarz z własnymi dziełami sztuki - idealny dla artystów, którzy chcą rozszerzyć swój zasięg.

11. Brainteasery i puzzle

Każdego miesiąca dla klientów, którzy uwielbiają rozwiązywać problemy, proponujemy nową łamigłówkę lub puzzle.

12. Kalendarz ćwiczeń

Stwórz co miesiąc nowy program treningowy i umieść go w swoich kalendarzach. To idealne rozwiązanie dla firm, które dbają o odchudzanie, kondycję i samodoskonalenie swoich klientów. Możesz ukierunkować się na firmy z procedurami treningowymi, które mogą być wykonywane przy biurku.

13. Kalendarz pomysłów na daty

Jeśli Twoja firma odpowiada na potrzeby par, rozważ możliwość wydrukowania kalendarza zawierającego unikalne pomysły na nocne randki, aby podtrzymać płomienie romantyzmu.

14. Kalendarz odliczający

Drukuj kalendarze, które odliczają do specjalnych dat: świąt, dla publiczności ogólnej; lub, jeśli jesteś organizatorem wydarzenia, odliczaj dni do wielkiego wydarzenia.

15. Przepisów .

Zajmujecie się kucharzami i kuchennym tłumem? Kalendarz przepisów może służyć przez cały rok dla Twoich produktów i usług.

16. Historia

Jeśli Twoi klienci są miłośnikami historii lub jeśli Twoja firma ma unikalną i ciekawą historię, którą warto się podzielić, użyj swoich kalendarzy, aby zaprezentować zdjęcia historyczne i stojące za nimi historie.

17. Wydarzenia

Drukowanie kalendarzy, które przez cały rok zawierają wydarzenia lokalne lub branżowe. Festiwale, konferencje, targi, wyjątkowe święta i inne wydarzenia składają się na świetną zawartość kalendarza.

18. Humor

Przedstawiaj co miesiąc nowy żart lub żartobliwą historię, aby łaskotać zabawne kości swoich klientów. Albo poszukaj zabawnych zdjęć do wystawienia.

19. Interaktywne kalendarze

Wyjdź poza drukowaną stronę, gdy drukujesz interaktywne kalendarze, które pozwalają klientom korzystać ze swoich smartfonów i skanować kody, które przenoszą ich do pomocnych filmów, stron serwisów społecznościowych, Twojej witryny i innych zasobów internetowych.

20. Ukryte obrazy

Zamień swoje kalendarze w zabawną grę z ukrytymi obrazami, które Twoi klienci mogą znaleźć każdego miesiąca. Zrób z kalendarza tematykę i zastanów się nad stworzeniem całorocznego konkursu wokół swoich ukrytych obrazów, aby zaangażować klientów przez cały rok.

21. Codzienne podpowiedzi

Daj swoim klientom codzienne podpowiedzi, aby poprawić ich życie: podpowiedzi do pisania, nowe rzeczy do wypróbowania, unikalne strony internetowe, pozytywne myślenie, samodoskonalenie, itp.

22. Zespoły sportowe

Wydrukuj kalendarze, które zawierają ulubione lokalne drużyny sportowe - to doskonały sposób, aby praktycznie zagwarantować, że Twoje kalendarze będą wyświetlane na setkach lub tysiącach lokalnych ścian (lub biurek).

23. Kalendarze z dumą

Twórz kalendarze, w których znajdują się rzeczy, z których Twoi klienci są dumni: ich kraj, ich stan, ich miasta rodzinne, ich uczelnie i inne.

24. Naklejane kalendarze

Naklejki drukowane, które można nakleić na pasujące kalendarze, aby zaznaczyć ważne daty: urodziny, rocznice, święta i inne.

25. Odniesienie

Drukuj kalendarze zawierające zabawne materiały referencyjne skierowane do Twoich odbiorców: skróty klawiszowe, wykresy konwersji, koła kolorów, ważne strony internetowe i inne.