5 materiałów drukowanych, których potrzebujesz na konferencje i targi

Udostępnij

Zbliżają się targi branżowe? Biorąc pod uwagę wszystkie szczegóły do zaplanowania - rejestrację, planowanie stoiska, organizację podróży i produkty promocyjne - łatwo jest odłożyć na bok materiały do druku... ale nie rób tego!

Materiały drukowane mają kluczowe znaczenie dla sukcesu obecności Twojej firmy na targach. Chcesz dokładnie przemyśleć swoje materiały marketingowe, zaplanować przekaz, który chcesz wysłać odwiedzającym stoisko i stworzyć strategię druku, która pozostawi trwałe wrażenie. Nie chcesz przecież rano w dniu imprezy szukać w centrum kongresowym porządnej kopiarki. Nawet jeśli współpracujesz z jedną z najlepszych firm poligraficznych w kraju, początki mogą być zniechęcające.

RELATED POST: NIESTANDARDOWE MODUŁOWE STOISKA I EKSPOZYTORY DLA WYSTAWCÓW

Aby ułatwić Ci życie, poniżej znajdziesz listę niezbędnych materiałów drukowanych na konwencje, które pomogą Twojej firmie wyróżnić się i przyciągnąć potencjalnych klientów. Skorzystaj z tej listy jako punktu wyjścia. Bądź kreatywny, wybierając papier i ozdoby, aby wywrzeć jak największy wpływ.

1. Wizytówki

Targi 101: Wizytówka. Nie wychodź bez nich z domu! A ponieważ każdy będzie miał pod ręką stos wizytówek, musisz zadbać o to, aby Twoja była wyjątkowa i zapadająca w pamięć. Bądź kreatywny i zrób wrażenie na potencjalnych kontrahentach lub potencjalnych partnerach biznesowych.

Na przykład, przenieś swoje wizytówki na wyższy poziom, umieszczając na nich kod QR, który ułatwi potencjalnym klientom dostęp do Twojej strony internetowej. Możesz też rozważyć zastosowanie technologii soft touch lub tłoczenia, aby zapewnić dotykową interakcję z Twoją marką.

Related POST: Zdobienia: Jak uatrakcyjnić materiały do druku

2. Jednorazowe produkty

Nie każda osoba, która przechodzi obok Twojego stoiska jest gotowa do dokonania zakupu. Niektóre z nich nie będą nawet chciały nawiązać z Tobą rozmowy i będą wolały po prostu przejrzeć Twoje stoisko. Właśnie w takich sytuacjach przydają się jednostronicowe karty sprzedaży.

Te druki konwencyjne pozwalają zaprezentować firmę i opowiedzieć o cechach i zaletach produktów ... bez konieczności mówienia czegokolwiek! Nie wspominając o tym, że są one wygodne zarówno dla potencjalnych klientów, jak i dla przedstawicieli handlowych. Zamiast odciągać niepewnych klientów agresywną prezentacją handlową, przedstawiciele handlowi mogą po prostu rozdawać takie arkusze (być może z produktem promocyjnym) i pozwolić potencjalnym klientom skontaktować się z nimi, gdy będą gotowi zrobić kolejny krok.

3. Pocztówki z ofertami specjalnymi

Chcesz, aby odwiedzający twoje stoisko poczuli się wyjątkowo? Przygotuj kilka stosów przyciągających wzrok pocztówek z nagłówkiem w rodzaju: "Ekskluzywna oferta targowa!". Ludzie lubią czuć się częścią grupy, a oferta skierowana wyłącznie do uczestników konwencji to świetny sposób na wywołanie u nich pozytywnych skojarzeń z Twoją marką.

Przygotowując strategię na targi, warto rozważyć przygotowanie kuszącej oferty tylko dla uczestników targów. Bez względu na to, czy będzie to 10% zniżki na pierwsze zamówienie, bezpłatna godzinna konsultacja czy coś zupełnie innego, upewnij się, że jest ona na tyle wartościowa, że ludzie będą chcieli ją zatrzymać.


George Philip/Shutterstock.com

4. Notatniki

Ludzie. Kochają. Notatniki. Jeśli chodzi o drukowane materiały na konwencję, jest to absolutny must-have. Kiedy ludzie kręcą się po konwencie lub targach, potrzebują miejsca, w którym mogliby zapisywać ważne informacje, takie jak nazwiska potencjalnych partnerów lub inwestorów. (Włącznie z Tobą!)

Markowe notatniki, dzienniki lub post-ity mogą służyć zarówno jako skuteczny produkt promocyjny, jak i doskonały prezent, z którego Twoi potencjalni klienci na pewno skorzystają. W ten sposób będą zawsze związani z Twoją marką i zapamiętają ją za każdym razem, gdy coś w niej zapiszą.

RELATED POST: PRZENOŚNE STOISKA TARGOWE | LEKKIE I Z POWROTEM W BUDŻECIE

5. Przywieszki z nazwiskami

Jeśli chodzi o udane targi, diabeł tkwi w szczegółach. Coś tak prostego, jak zapomnienie o przygotowaniu identyfikatorów z nazwiskami, może utrudnić potencjalnym klientom nawiązanie rozmowy z Twoimi przedstawicielami. Podejdź do projektowania w sposób nieco kreatywny i stwórz identyfikatory, które pokażą osobowość Twojej marki. Nie tylko przyciągną one uwagę uczestników, ale mogą również posłużyć jako świetne inicjatory rozmowy.

Oto lista kilku najważniejszych materiałów drukowanych na kongresach. Nigdy nie bierz udziału w konferencjach ani innych wydarzeniach biznesowych bez nich i nie lekceważ siły reklamowej i marketingowej, jaką te materiały mogą zapewnić.

Chcesz zdjąć ciężar z barków? Skontaktuj się z ekspertami w dziedzinie druku z firmy Ironmark i usuń jedną rzecz z listy rzeczy do zrobienia na targach.