Kampania direct mail z 2400% ROI? Wow!

Udostępnij

Chyba każdy się zgodzi, że zmagająca się z problemami gospodarka wywiera większą niż kiedykolwiek presję na przedsiębiorstwa, a pozyskiwanie nowych firm osiągnęło nowe szczyty trudności. To właśnie dlatego historia szkoły Felsted w Essex w Anglii jest tak imponująca. Szkoła Felsted stanęła przed trudnym zadaniem pozyskania darowizn od absolwentów, co, jak wszyscy wiemy, jest niezbędne do rozszerzenia programów edukacyjnych i utrzymania obiektów. Aby osiągnąć sukces, szkoła wiedziała, że musi stworzyć efektywne kosztowo rozwiązanie, które zachęci absolwentów do aktywnego zaangażowania się w życie ich dawnej szkoły, zarówno pod względem emocjonalnym, jak i finansowym. Dzięki współpracy z grupą dsicmm z Dagenham i agencją projektową STM, szkoła Felsted wyprodukowała wysokiej jakości spersonalizowany pamiętnik szkoły dla absolwentów, który został wykonany na maszynie Xerox iGen4 Press w połączeniu z Creo Print Server. Jedną z pierwszych rzeczy, na które zwróciłem uwagę, było to, że spersonalizowana książka zawierała imię i nazwisko odbiorcy oraz lata, w których uczęszczał do szkoły, umieszczone na okładce. Książka w subtelny sposób ilustruje emocje i pasję byłych uczniów, a także oddaje ducha i historię szkoły. Do książki dołączono również ulotkę zachęcającą absolwentów do pozostawienia w testamencie dziedzictwa dla Felsted. Jeśli do tej pory brzmi to imponująco, przygotujcie się na następną informację. Kampania przyniosła sumę zobowiązań w wysokości 2400 procent zwrotu z inwestycji, a jedna darowizna pokryła wszystkie koszty druku, opracowania, produkcji i wysyłki! Po tym, jak kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem prasy (i słusznie!), a także stała się tematem bezpłatnego artykułu w branżowym czasopiśmie szkolnym, z grupą dsicmm zaczęli kontaktować się potencjalni klienci. Podejrzewam, że ta tendencja będzie się utrzymywać. To pokazuje, że dobrze opracowana kampania marketingu bezpośredniego w połączeniu z urządzeniem iGen4 może mieć nieograniczone możliwości. Jeśli potrzebujesz dowodu, spójrz, co ta kampania zrobiła zarówno dla szkoły w Felsted, jak i dla dsicmm. Ponadto zasłużenie otrzymał nagrodę jako zwycięzca w konkursie Xerox Best-of-the-Best, który wyróżnia doskonałość w druku cyfrowym przy użyciu urządzeń produkcyjnych Xerox. Aby dowiedzieć się więcej na temat Felsted School Legacy Book oraz dsicmm, proszę kliknąć tutaj (lub obrazek po lewej stronie), aby przeczytać całe studium przypadku. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na temat konkursu Xerox Best-of-the-Best. - Bill Michael