11 Wskazówki i triki dotyczące profilu biznesowego Google

Udostępnij

Jeśli jesteś lokalną firmą, nie można sobie pozwolić na pominięcie Google Business Profile (formalnie nazywany Google My Business). A ponieważ jest to całkowicie darmowe, nie masz wymówek, dlaczego nie możesz poświęcić dziesięciu minut, aby przynajmniej rozpocząć konfigurację - Stat!

Google jest nadal królem, jeśli chodzi o wyszukiwania, kierując 92% użytkowników do swoich stron. Więc ich rankingi trzymać wody. Trifecta podbijania rankingów Google jest 1). Korzystanie z SEO do optymalizacji witryny, 2). zakup Google Ads, i 3). Optymalizacja profilu biznesowego Google (GBP). Twój GBP znajduje się bezpośrednio na stronie wyszukiwarki (SERP) w panelu po prawej stronie - pierwszorzędna nieruchomość dla klientów szukających Ciebie. Ten profil daje Ci dostęp do osób szukających Cię w wyszukiwarce Google, Mapach Google i Zakupach Google.

Twój GBP jest niezwykle potężny dla potencjalnych klientów lub klientów, którzy potrzebują ważnych informacji o lokalizacji Twojej firmy, usługach, produktach, godzinach pracy, zdjęciach i recenzjach. Jeśli skonfigurowałeś go prawidłowo, osoby szukające Cię w najbliższej okolicy również łatwo Cię znajdą.

  • Wygraj w grze Google
  • Jak uzyskać pozycję w rankingu
  • Jak wygrać w Google Game: Top 11 sztuczek i porad
    • Zarejestruj i zweryfikuj swój profil
    • Wypełnij swój profil jak najdokładniej
    • Wybierz swoją główną i dodatkową kategorię
    • Wykorzystaj narzędzia kategorii
    • Ustaw swoją lokalizację
    • Wybierz ważne atrybuty
    • Bądź na bieżąco z sekcją pytań i odpowiedzi
    • Dobrze zarządzaj recenzjami
    • Dodawaj posty i zdjęcia (oraz filmy) co tydzień
    • Przygotuj tekst
    • Korzystaj z darmowych narzędzi marketingowych Google

Wygraj w grze Google

Dzięki profilowi biznesowemu Google Twoja firma zwiększy wyniki wyszukiwania, będzie obecna w Google Review i dosłownie znajdzie się na Mapach Google. Profile biznesowe Google to oczywista oczywistość dla Twojego lokalnego biznesu. Ale jeśli wypełnisz je w całości, jest wiele do uwzględnienia. Oto najskuteczniejsze wskazówki i triki dotyczące profilu biznesowego Google, które pomogą Ci przyciągnąć więcej klientów do Twojej firmy. Jeśli grasz w grę Google i regularnie aktualizujesz swój profil za pomocą tych strategii, na pewno wygrasz. I twoi klienci też będą!

Powiązane: How to Rank on the First Page of Google.

Jak uzyskać pozycję w rankingu

Kiedy roboty indeksujące patrzą na Twój profil biznesowy Google, są to elementy, które Google bierze pod uwagę, aby podnieść rangę Twojego wpisu:

  • Is It Relevant: Czy lista Twojego profilu biznesowego zawiera słowa kluczowe, których ktoś szuka? Czy jest to istotne dla ich wyszukiwania?
  • Is It Close By? Lokalni klienci znajdą Twoją listę, jeśli połączyłeś ją z Google Maps.
  • Czy jesteś widoczny w sieci?: Im bardziej jesteś aktywny w sieci, tym wyżej możesz uplasować się w rankingu. Media społecznościowe, blogi, artykuły i zaktualizowane strony internetowe mówią Google, że jesteś na bieżąco i dbasz o odświeżanie swoich treści.

Jak wygrać w grze Google: Top 11 sztuczek i porad

Wiedza o tym, jak Google oblicza rankingi, to połowa sukcesu. Druga połowa to wykorzystanie tej wiedzy do wzmocnienia swojego profilu biznesowego Google. Są to niezawodne sposoby, aby zostać zauważonym i zdobyć klientów:

1) Zarejestruj i zweryfikuj swój profil: Prawdopodobnie masz już profil Google Business, nawet jeśli nigdy go nie założyłeś. Czasami inni ludzie ustawili je dla Ciebie lub Google automatycznie tworzy go dla Ciebie. Zrób wyszukiwanie swojej firmy, a jeśli pojawi się jeden, przejdź do przodu i twierdzą, że. Jeśli nie jest jeszcze utworzona, możesz ją utworzyć, wykonując te proste kroki. Następnie musisz ją zweryfikować, aby Google wiedziało, że jest ona powiązana z Twoją firmą; trwa to zazwyczaj mniej niż tydzień.

2) Wypełnij swój profil tak dokładnie, jak to możliwe: Kreator konfiguracji przeprowadzi Cię przez cały proces. Wypełnij każdą sekcję tak dokładnie, jak to możliwe, i upewnij się, że zawierasz informacje o lokalizacji, aby można było połączyć się z Tobą i znaleźć Cię na Mapach. Im bardziej kompletny jest Twój profil, tym wyższe są Twoje pozycje w rankingu. Twoi klienci również docenią posiadanie wszystkich informacji.

Oto pola. Jeśli nie masz zbyt wiele czasu, aby je wypełnić

je, możesz je stopniować w następujący sposób:

  • Natychmiast (Zajmuje 10 minut lub mniej):
      • Nazwa: Ważne jest, aby nazwa Twojej firmy dokładnie pasowała do Twojego oznakowania biznesowego.
      • Adres: Ten również powinien pasować; nawet "Dr." lub "St." powinny być spójne, aby Google mogło dopasować je do Twojej lokalizacji.
      • Telefon: Wymień wszystkie istotne numery telefonów.
      • Strona internetowa: Wymień wszystkie istotne strony internetowe.
      • Godziny: Uwzględnij regularne i świąteczne godziny pracy, aby nie zawieść klientów, którym zdarzyło się odwiedzić zamknięty sklep w święto.
  • Kiedy masz więcej czasu:
      • Kategoria i atrybuty: Starannie wybierz kategorie, które opisują Twój biznes i dodaj swoje atrybuty (więcej o nich za chwilę).
      • Produkty i usługi: W zależności od tego, jak wiele świadczysz, może to trochę potrwać; koniecznie wymień wszystkie swoje najważniejsze produkty i usługi (plus opisy i ceny), aby Twoi klienci wiedzieli, co oferujesz; pomogą one również w rankingach dla odpowiednich wyszukiwań.
      • Od firmy: Użyj tej krótkiej sekcji, aby sprzedać swoją firmę i odróżnić ją od konkurencji. Wykorzystaj pełne 750 znaków i przeładuj pierwszą trzecią część najważniejszymi informacjami. Nie umieszczaj w tej części html ani linków. Dodaj słowa kluczowe wszędzie tam, gdzie to możliwe. Te dwa narzędzia Google mogą pomóc Ci znaleźć najlepsze słowa kluczowe dla Twojej firmy: Google Trends lub Keyword Planner.
      • Pytania i odpowiedzi: Ta sekcja pomoże prospektom odpowiedzieć na wszelkie pytania, które mogą mieć, więc jest to dobra okazja, aby dodać własne pytania i odpowiedzi. Google zachęca do tego!
  • Utrzymuj je regularnie:
    • Posty: Podobnie jak na mediach społecznościowych, możesz tutaj zamieszczać aktualizacje i ogłoszenia.
    • Recenzje: Jak recenzje toczą się w, będziesz chciał adresować je wszystkie - dobre i złe!
    • Pytania i odpowiedzi: Twoi klienci mogą również dodawać do sekcji pytań i odpowiedzi, więc czytaj je regularnie, aby upewnić się, że odpowiadasz na ich potrzeby.

Zawsze starannie czytaj korektę, aby informacje były poprawne.

3) Wybierz swoją główną i dodatkową kategorię: Istnieje ponad 3000 kategorii Google, więc bądź tak konkretny, jak to tylko możliwe. Twój podstawowy jest najlepszym dopasowaniem, a następnie można uzyskać bardziej szczegółowe z wtórnym, jak w: "Grocery Store", a następnie "Pharmacy" lub "Deli". Możesz wybrać do dziesięciu. Kategorie są potężne. Pełne 84 procent widoków GBP Google pochodzi z wyszukiwań odkrywczych, w których użytkownik szukał według produktu, usługi lub kategorii - i tylko szesnaście procent szukało tej konkretnej firmy lub adresu. Jeśli nazwa Twojej firmy nie zawiera kategorii, którą oferujesz, szczególnie ważne jest, aby wybrać kategorię.

4) Wykorzystaj narzędzia kategorii: Wiele kategorii posiada specjalne narzędzia, które pomagają w prowadzeniu biznesu. Jeśli jesteś właścicielem restauracji, możesz dodać menu lub przycisk rezerwacji. Hotele mogą mieć wyświetlane oceny gwiazdkowe. Salony fryzjerskie mogą pokazać konkretne zestawy umiejętności, wyjaśniając, czy mają doświadczenie z niektórymi rodzajami włosów. Istnieją przyciski rezerwacji, zamówień i wiele innych. Skorzystaj z tych narzędzi, ponieważ pomagają one przyciągnąć więcej klientów, a jeśli nie widzisz tego, co chcesz, spróbuj zmienić kategorię.

5) Ustaw swoją lokalizację: Jeśli chcesz być znaleziony, wymień swoją lokalizację. Jeśli Twoja firma jest zorientowana na usługi i odwiedza domy ludzi, aby zainstalować okna lub dachy, możesz nie chcieć wymieniać konkretnej lokalizacji firmy; jednak włączenie jej tutaj i zaznaczenie, że chcesz wybrać obszar usług, pozwoli klientom w Twojej okolicy znaleźć Cię bez przeglądania informacji o lokalizacji.

6) Wybierz ważne atrybuty: Są to cechy, których klienci mogą szukać, takie jak "własność kobiet", "przyjazny dla psów", "dostępny dla wózków inwalidzkich", "darmowe wi-fi" lub więcej.

7) Bądź na bieżąco z sekcją pytań i odpowiedzi: Sprawdzaj pytania i ustaw alerty, abyś mógł zobaczyć, czy ktoś odpowiedział na Twoje Q&A (i czy jest to poprawne). Nie zapominaj, że zawsze możesz dodać swoje własne, więc buduj listę, jak myśleć o dobrych pytań. Słowa kluczowe są kluczowe tutaj też!

8) Zarządzaj recenzjami dobrze: Ponieważ Google rozumie, że recenzje są największym wpływem na zakupy klientów, recenzje czynnik mocno w rankingach. Ogólnie rzecz biorąc, Google umieszcza pierwsze trzy wyniki lokalne z wieloma solidnymi recenzjami na górze. Upewnij się, że regularnie angażujesz się w kontakty z recenzentami. Dziękuj klientom za dobre recenzje, a negatywne wykorzystuj jako okazję do dialogu z klientami, dowiedzenia się, jak możesz działać lepiej i skierowania ich do telefonu lub strony internetowej w celu uzyskania pomocy. Takie oddanie doskonałej obsłudze klienta wygląda również dobrze w oczach potencjalnych klientów.

Powiązane: Jak reagować na negatywne recenzje Google i Yelp.

9) Dodawaj posty i zdjęcia (oraz filmy) co tydzień: Google lubi odświeżone treści, więc regularne posty poprzez pulpit nawigacyjny są ważne. Nie zapomnij zawrzeć tutaj linków i CTA. Obrazy są również bardzo potężne i zawsze szybko (i wywołują emocje) wpływają. Utrzymuj swoje obrazy w wysokiej jakości. Pomogą one w wyszukiwaniu, ponieważ możliwości rozpoznawania obrazów przez Google stają się coraz bardziej zaawansowane. Możesz również oznaczyć swoje zdjęcia geotagami, aby uzyskać lepsze wyniki wyszukiwania. Google mówi nam, że klienci są o 42% bardziej skłonni zapytać o drogę do firmy ze zdjęciami i o 35% bardziej skłonni kliknąć na jej stronę. Im więcej zdjęć i filmów tym lepiej: ostatnie badanie Bright Local wykazało, że profile ze 100 zdjęciami lub więcej otrzymały 520% więcej połączeń, 2,717% więcej zapytań o drogę i 1,065% więcej kliknięć na stronie niż przeciętna firma. Zacznij klikać!

10) Przygotuj tekst: Możesz skonfigurować swoje konto, aby klienci mogli wysyłać SMS-y bezpośrednio do Ciebie z pytaniami za pośrednictwem anonimowego numeru telefonu (więc twój pozostaje prywatny). Wybierz zakładkę "wiadomości" na desce rozdzielczej, przejdź do ustawień i zaznacz "Wiadomości od klientów" dla powiadomień.

11) Korzystaj z darmowych narzędzi marketingowych Google: Google robi świetną robotę wspierając firmy z darmowym zestawem marketingowym kompletnym z naklejkami, postami społecznymi i plakatami do druku. Po założeniu profilu możesz nawet nagrać film dla swojej firmy. Wykorzystaj każde narzędzie, aby poprawić swoją listę.

Profile biznesowe Google mogą przyciągnąć do Twoich drzwi poważny biznes. Poświęcając trochę czasu, możesz ustawić swój profil tak, aby odniósł wielki sukces. Jeśli zainwestujesz jeszcze więcej czasu, dywidendy przyjdą same. Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Potrzebujesz treści, zdjęć lub wskazówek? Możemy pomóc Ci stworzyć profil, który dobrze odzwierciedla Twoją firmę i przynosi więcej biznesu, kropka.