Napisane przez: Al Lautenslager Autor książki "Marketing partyzancki w 30 dni", mówca, konsultant Kiedy wspomnisz o marketingu partyzanckim, ludzie pomyślą o marketingu ulicznym, kamuflażu, skradaniu się itp. To może brzmieć ekstremalnie, ale tak naprawdę jest to coś więcej. Guerrilla Marketing jest marketingiem, wykorzystującym czas, energię, wyobraźnię, informacje i wiedzę zamiast dużych czeków z książeczek czekowych na reklamę, która może, ale nie musi działać. To działa nawet dla dostawców usług marketingowych i druku. Gdy jest stosowany prawidłowo, marketing partyzancki jest jedną z najbardziej skutecznych broni dostępnych w dzisiejszym arsenale marketingowym dostawcy usług poligraficznych, aby rozwijać biznes, zwiększać sprzedaż i dokonywać więcej wpłat na konta bankowe. Najlepszym sposobem na rozpoczęcie myślenia o skutecznej kampanii marketingu partyzanckiego jest określenie, gdzie znajdują się Twoi docelowi klienci i znalezienie unikalnego sposobu dotarcia do nich. Może to oznaczać użycie wacky, uwaga coraz nagłówek, inny pojazd marketingowy do przenoszenia wiadomości w inny sposób do rynku docelowego lub coś ekstremalnego, aby uzyskać zauważony, wszystko bez wydawania dużych pieniędzy. Chociaż istnieje wiele pomysłów, które będziemy komunikować się do Ciebie w czasie tutaj są niektóre startery: Stwórz swoje własne święto, (np. 1 grudnia to Narodowy Dzień Zabierz Klienta na Lunch lub Narodowy Dzień Listów z Podziękowaniami lub nawet Dzień Wyślij Pocztówkę do Ulubionego Perspektywa), a następnie zdobądź wszelkiego rodzaju relacje PR. Możesz rozważyć zorganizowanie protestu pod hasłem "Dobra obsługa klienta" na zewnątrz swojej firmy, a nawet coś w stylu "Ta firma bije wszystkie terminy klientów", co również przykuje uwagę i potencjalne zainteresowanie mediów. Ostatnim pomysłem, z którym chciałbym cię zostawić w tym wpisie, jest pomysł "Pay It Forward Idea". Dowiedziałem się o tym będąc w Chicago i jadąc przez płatne autostrady i płacąc dzienne opłaty za przejazd w drodze do pracy. Zapłać opłatę za osobę jadącą za Tobą i daj poborcy opłat wizytówkę i notatnik z Twojej firmy, aby dał je osobie jadącej za Tobą. Nigdy nie wiadomo, kto jest za Tobą i kto może rozpoznać Twój dobry gest, kontaktując się z Tobą i kończąc na robieniu z Tobą interesów. Możesz również zrobić to w kinie lub w dowolnym miejscu, które zbiera pieniądze od linii ludzi. Ludzie kochają darmowe notatniki i to może przynieść je z powrotem na więcej. To tylko kilka pomysłów, a one działają! Puść wodze fantazji, daj się zauważyć, bądź zapamiętany i pozwól ludziom mówić o swoich partyzanckich sposobach marketingowych, a zwiększysz swoje depozyty na koncie bankowym. Happy Marketing!!!