Live Blog: Panel dyskusyjny dla klientów

Udostępnij

Napisał Joel Basa, kierownik ds. marketingu elektronicznego w Xerox Corporation Witamy na naszym blogu na żywo z Centrum Gil Hatch do spraw innowacji dla klientów. Podzielimy się historiami trzech klientów: Associates International, QuadGraphics i LitheExcel.

[11:00] - Trochę się spóźnimy. Panel dyskusyjny dla klientów rozpocznie się za około 20 minut. Będę informował wszystkich na bieżąco. [11:20] - Jeszcze się nie zaczęło....sorry za opóźnienie. [11:30] - Waleed Ashoo (CEO, LitheExcel Communication), Eric Cosway (CMO, Quantum Digital) i Karen Keenan (Dyrektor Marketing Associates International, Inc.) wyszli na scenę, aby wziąć udział w naszym panelu dla klientów. Zaczynamy! [11:34] - Pytanie do wszystkich panelistów "Jakie są największe zmiany, jakich dokonałeś w swojej firmie w dzisiejszym świecie?". Quantum w odpowiedzi zwraca uwagę, że 30% ich biznesu skupia się na IT i danych. Associates odpowiada, wskazując na wyzwania, jakie ich firma pokonała, aby połączyć biznes "cyfrowy" z konwencjonalnym i stworzyć sprawnie działający system pracy. Ponownie, spory odsetek ich pracowników jest związany z IT. Zmieniająca się dynamika. LitheExcel zwraca uwagę na fakt, że potrzeby kadrowe uległy zmianie. Poszukują osób z wykształceniem marketingowym, a w szczególności osób z doświadczeniem na rynku wertykalnym. [11:38] - Pytanie do uczestników panelu: "Czy są jakieś szczególne wertykale, które zabrały się do zmiany dużo łatwiej?". Odpowiedź LitheExcel: branża hazardowa (kasyna, itp.) przyjęła się do zmieniającej się dynamiki branży poligraficznej. Również branża opieki zdrowotnej (szczególnie managed health) [11:46] - Ciekawy komentarz od naszej publiczności, "Czy przeciętna drukarnia jest w stanie zmienić swoją dynamikę, aby stać się specjalistą w zakresie danych, personalizacji, itp. czy jest już za późno?" Waleed odpowiada mówiąc, że przewagą, jaką ma przeciętna drukarnia, jest to, że może przeskoczyć, aby włączyć nowe obszary, takie jak dane, technologia, analityka itp. [11:48] - Świetna rozmowa odbywa się tutaj. Dużo komentarzy na temat znaczenia specjalizacji w danych, aby odnieść sukces w dzisiejszym środowisku biznesowym. Wygląda na to, że wiele drukarni zdaje sobie sprawę z tej potrzeby i inwestuje zasoby w tym obszarze. [11:50] - Pytanie do Waleeda: "Czy uważasz, że aby dokonać przejścia na dostawcę usług marketingowych, wymagana jest specjalizacja (marketing niszowy)?". Waleed zgadza się, że specjalizacja jest znacznie lepsza, aby móc dokonać przejścia z tradycyjnej drukarni do sklepu marketingowego z pełną obsługą. Model biznesowy jest teraz zupełnie inny. [11:52] - Świetny komentarz na temat automatyzacji przepływu pracy. Automatyzacja pozwala drukarni do tworzenia efektywności, które mogą pozwolić im ponownie przydzielić zasoby do wzrostu z tradycyjnego drukowania do pełnego zakresu usług. [11:54] - Świetny komentarz: "Nie chodzi o pudełko. Chodzi o to, aby pomóc naszym klientom odnieść większy sukces i zapewnić im zestaw pełnych usług." [11:56] - Wszyscy trzej klienci mówią o odejściu od modelu "Quoting". IT i marketing to prawdziwy punkt ciężkości i odejście od podejścia "drukowanej strony". [12:00] - "Czy są oferty od Xerox, które pomogły wam odnieść sukces?" Odpowiada AI i LitheExcel: Process Manager, ProfitAccelerator i BDC pomogły im odnieść sukces. Quantum dodaje, że spójność kolorystyczna iGen4 pozwoliła nam odnieść sukces. [12:02] - Kończymy tę wspaniałą dyskusję. Żałuję, że nie mogłem po prostu streamować tej treści, ponieważ było tak wiele, że trudno było to uchwycić w tym formacie. To, co naprawdę wyniosłem z tej dyskusji to fakt, że tradycyjne drukarnie muszą dokonać transformacji w dostawcę pełnych usług, a wiele z tego zaczyna się od odejścia od modelu "drukowanej strony" i przejścia w kierunku usług, które koncentrują się na danych (IT) i marketingu. [12:04] - Podziękowania dla Waleeda, Erica i Karen za pomoc w poprowadzeniu tej wspaniałej dyskusji!