Pionierzy usług Print-to-Mobile opisują możliwości dostawców usług druku

Udostępnij

Napisany przez Susan Weiss Manager, Xerox Worldwide Customer Business Development Przez prawie dwie dekady Internet był dominującą siłą technologiczną napędzającą zmiany w branży komunikacji graficznej. w branży komunikacji graficznej. Gotowi czy nie, to może się zmienić. Mobile staje się nowym królem, powiedziała Barb Pellow, dyrektor grupy w InfoTrends, podczas ostatniego webinarium Xerox Business Development Series "Print-to-Mobile: A New Services Opportunity." Do Pellow dołączyli Peter Stillson, dyrektor generalny firmy GTxcel, zajmującej się międzyplatformowymi rozwiązaniami wydawniczymi, oraz Bruce Kielar, wiceprezes wykonawczy i dyrektor kreatywny Roberts Communications. Pellow opisał kluczową rolę, jaką smartfony, tablety i inne urządzenia mobilne odgrywają w dzisiejszym życiu ludzi. "Ludzie polegają na urządzeniach mobilnych w kontaktach z firmami, uzyskując dostęp do porad, podejmując decyzje i prowadząc handel" - powiedziała. "Jest to wielki łącznik łączący wszystkie mass media, które były wcześniej, zacierając granice, aby zjednoczyć świat fizyczny i cyfrowy". I to dominuje w życiu ludzi do punktu uzależnienia. Przeciętna osoba patrzy na swoje urządzenie 150 razy każdego dnia, przez sześć i pół minuty z każdej godziny czuwania. Firma Stillsona, GTxcel, stara się wykorzystać potęgę cyfrowej dystrybucji dla wydawców i innych osób, które rozpowszechniają informacje w mediach mobilnych i internetowych. Do 1500 klientów firmy należą tradycyjni wydawcy, tacy jak Meredith i Conde Nast, a także szeroka gama firm z listy Fortune 500, stowarzyszenia, uniwersytety i organizacje detaliczne. "Praktycznie każdy rodzaj dokumentu, który był produkowany przez lata, jest obecnie produkowany w formie elektronicznej" - powiedział. "Każdy z waszych klientów stara się produkować te dokumenty w wersji elektronicznej". Stillson opisał, w jaki sposób oprogramowanie GTxcel do publikacji cyfrowych automatycznie przygotowuje pliki do wyświetlania w odpowiednim rozmiarze i wymiarach dla szerokiej gamy urządzeń, a także zapewnia możliwość łatwego włączenia dodatkowych bogatych mediów, takich jak wideo, do dokumentów pierwotnie przeznaczonych do druku. Oprogramowanie jest wbudowane w Xerox FreeFlow Digital Publisher, co rozszerza zasięg GTxcel o integrację z przepływem pracy Xerox FreeFlow, umożliwiając wykorzystanie jednego pliku do produkcji zarówno wersji drukowanej, jak i przeznaczonej dla urządzeń elektronicznych. Roberts Communications, 18. największa w kraju agencja reklamowa typu business-to-business, jest jednym z pierwszych użytkowników tego rozwiązania, rozwijającym nowe możliwości biznesowe w obszarze print-to-mobile. "Klienci posiadają biblioteki istniejących materiałów, które chcą ponownie wykorzystać w różnych mediach" - powiedział Kielar. "Jest to wspaniała okazja dla drukarni i agencji do rozwoju ich działalności poprzez przekształcenie tradycyjnych materiałów swoich klientów w media interaktywne". Opisał on niedawną propozycję złożoną firmie ITT, aby podzielić 800-stronicowy katalog produktów na dwie 400-stronicowe broszury dla różnych grup odbiorców w przemyśle wojskowym i lotniczym. Umożliwiając łatwe wdrożenie katalogu w wersji internetowej i aplikacji mobilnej, Roberts znacznie zmniejsza wymagania dotyczące druku, ale nadal uzyskuje znaczące, zyskowne przychody poprzez świadczenie usług publikacji cyfrowej. "Klienci poszukują liderów w tej dziedzinie" - podsumowuje Pellow. "Dostawcy usług mogą uzyskać nowe możliwości pozyskiwania przychodów dzięki opłatom za tworzenie mobilnych i internetowych wydań, dodawanie interaktywnych i bogatych mediów, aktualizacje treści, usługi analityczne, powiadomienia e-mail i opłaty za hosting treści. Wchodząc na rynek już teraz, dostawcy usług poligraficznych mają szansę na uzyskanie przewagi jako pierwsi." Aby wysłuchać powtórki z webinarium Print-to-Mobile, kliknij tutaj. Kolejna sesja z serii bezpłatnych webinarów Xerox Business Development będzie poświęcona "Reinventing and Repositioning Your Business" 20 sierpnia w godzinach od 12:00 do 13:00, E.T. Można się zarejestrować tutaj. Czy wykorzystujesz możliwości związane z publikacją mobilną? Jakie dostrzegasz bariery i jak je pokonujesz?